Detailshop.dk - Local relations!

Kundeklub og Loyalitetsprogram

SKRÆDDERSYET KUNDEKLUB OG LOYALITETSPROGRAM

Skab loyale kunder, og få dine lokale kunder tilbage til din forretning

Forbrugere har i dag alverdens muligheder for at købe produkter. Der er flere som udbyder produkter og services som minder om dine, så du skal give dine kunder en grund til at besøge din forretning.

Vi har derfor udviklet et kundeklubs koncept, som vil være en del af Detailshops pakken. Det vil give dine kunder en grundlag for at handle på din webshop og gå ned i din forretning.

kundeklub detailshop

Du bestemmer selv hvordan din kundeklub skal se ud

Alle detailbutikker kan få gavn af en kundeklub. Det giver dig mulighed for at have et godt overblik over dine kunder og deres handlinger. Du kan dermed tracke deres køb, tilknytte diverse rabatter til hver enkelt kunde og være i tættere kontakt med dine kunder. Vi levere en kundeklub til dig, som du selv kan være med til at designe – altså vælge hvilke fordele du vil tilbyde dine kunder.

Vi samarbejder løbende gennem designfasen af din kundeklub, hvilket betyder at det bliver designet præcis efter dine ønsker. Din kundeklub vil også fungere som et loyalitetsprogram, da dine kunder vil have en ekstra tilknytning til din forretning og dermed besøge din butik før dine konkurrenter.

design kundeklub detailshop

Kundeklub og loyalitetsprogram

  • Fordelene er op til dig
  • Eget pointsystem
  • Integreret med fysisk butik
  • Åben dialog med medlemmerne

Beløn dine loyale kunder i kundeklubben med eget point system

Men en kundeklub kan du få et præcist billede af hvad, hvornår og hvordan dine kunder køber dine vare. Du kan tildele point til dine kunder, som blive genereret an på hvilket beløb de køber produkter for. Det vil for eksempel fungere på en sådan måde af hver gang dine kunder fortager et køb for 1.000 kroner, vil de modtage 100 point. Hvilken værdi som disse point skal have, er fuldstændig op til dig selv. Hvis hver point gælder for en krone, vil kunden ved et køb på 1.000 have modtaget 100 point, svarende til 100 kroner, og dermed er 10% rabat givet.

Derudover har du mulighed for at tildele en udvalgt kunde et selvbestemt antal point – dette kan også bruges i en tilbudsperiode som eksempelvis juletiden eller Black Friday. På den måde kan man uddele en gave eller åbne en konkurrence for kundeklubben, hvilket også vil gavne loyaliteten og relationen til dine kunder.

Hvor mange point hver kunde modtager, og hvad værdien af hvert point er, kan du selv bestemme. Vi giver dig platformen for pointsystemet, hvorefter du selv er med til at beslutte detaljerne af det.

Giv dine lokale kunder en grund til at komme ned i din butik med kundeklubben

Kundeklubben fungerer ikke blot på din webshop. Kundeklubben og webshoppen integreres med din fysiske butik, så kunder der er medlem af kundeklubben også vil besøge din butik først, når du alligevel er i nærheden.

Medlemmerne af din egen kundeklub kan bruge deres point på webshoppen såvel som i din fysiske butik, hvilket også vil give dem incitament til at besøge dig når de er i nærheden, frem for dine konkurrenter.

Kundeklub får kunderne i butikken

Kommuniker til dine kundeklub-medlemmer

Hvad er mere værd, end at kunne kommunikere direkte med dine kunder – også specielt dine mest loyale kunder? Gennem kundeklubben får du mulighed for at sende nyhedsbreve, (som vi selvfølgelig også laver i Detailshop konceptet) kommunikere gennem de sociale medier også kan du sende dem en notifikation, hvis de har produkter liggende i indkøbskurven, som de har glemt.

Du får i bund og grund mulighed for at kommunikere med dine kunder på lige fod, som hvis de var i din fysiske butik!

Positiv omtale fra loyale kunder er guld værd

Det er vel kendt at omtale, og specielt god omtale, gavner din butik! Og den gode omtaler kommer igennem en god, stærk relation. Denne relation hjælpe vi dig med at oprette og vedligeholde gennem din kundeklub.

Dermed får du af gratis, positiv markedsføring gennem førstehåndskilder i form af dine loyale kunder.